WAI

摄影. 音乐. 电影. 随笔.

Say Hello - Rosie Thomas

我现在的心情。

莫西顾:

        看到评论里说道:这世界上比暗恋更蠢的是——互相暗恋。但,谁没有年少轻狂,天真愚蠢的时候,总有那么一件事,让你明知道是错的也会去做;总有那么一个人,明知道得不到结果,还是会去爱,这大概也算是一种愚蠢的幸福吧。

        人这一生,总要为某件事,某个人奋不顾身一次。因为,如果不去做,真的会后悔。


歌词:


One, two, three, four...

一,二,三,四...

If I find him if I just follow

如果我找到他,如果我只是跟着

Would he hold me and never let me go

他是否会抓紧我,不再让我走

Would he let me borrow his wool winter coat

他是否会借我他的羊毛冬大衣

I don't know

我不知道

I...don't know

我...不知道


If I see her standing there alone

如果我看见她独自站在那里

At the train station three stops from her home

在离她家三站的火车站

I have half a mind to say what I'm thinking anyway

我有点想说出内心的想法

I don't know

我不知道

I don't know

我不知道


There's an airplane in the sky

空中有飞机飞过

With a banner right behind

正后方挂着一面旗帜

Loneliness is just a crime

孤独是一种罪

Look each other in the eye

看着彼此的眼眸

And say hello

然后说,你好

Oh oh oh oh

哦,哦,哦,哦

And say hello

然后说,你好

Oh oh oh oh oh

哦,哦,哦,哦,哦


Hey there, how are you doing?

嗨,朋友,你好吗?

Hi, my name’s Mary.

嗨,我是玛丽。

Hi.

嗨。


评论
热度(442)

© WAI | Powered by LOFTER